Комп’ютерні ігри мають бути платними чи безплатними?
Цю просту тему, яка насправді виявилася непростою, ми закинули в м’ясорубку метода дискусії за правилами Дискусійного Клубу Полтава. І розклали по полицях на «За» і «Проти».
Позицію платності готував Мармок (дискусійне прізвище).
Безплатності — Кіхот (дискусійне прізвище).
Комп'ютерні ігри мають бути платними чи безплатними 10 07 18
Аргументи сторін
Перший синій аргумент «За»
Мармок: Розробникам не буде що їсти.
У розробників просто не буде сил, бажання, мотивації. І хороших ігор просто не буде. І попиту також.
Ці ігри розробляються декілька років і в їх розробці задіяні професійні художники, аніматори, сценаристи, актори, звукоінженери, програмісти. Всі ці люди хочуть працювати не просто так, а за гроші.
Перший синій аргумент «Проти»
Кіхот: Безплатність визначив ринок.
За повідомленнями в інтернеті, переважна більшість ігор безплатна. І навіть для платних ігор значна частина гравців обирає піратські версії.
Об’єктивно склалося, що люди не хочуть платити. І не тільки не хочуть, а і не можуть. Для більшості гравців платні ігри недоступні.
Це вже такі недоліки нашої економічної системи.
Другий зелений аргумент «За»
Мармок: Безкоштовне не так сильно ціниться.
Коли ти купуєш якусь гру, то ти розраховуєш на те, що будеш в ній проводити час. А коли гра безкоштовна, то ти її не так сильно ціниш.
Ігри будуть набридати. Ви просто завантажите гру, а на наступний день видалите і завантажите нову.
Ігри будуть менш популярні.
Другий зелений аргумент «Проти»
Кіхот: Безплатні ігри зможуть зробити гравцями всіх бажаючих.
У разі платної гри кількість гравців обмежена. А в безплатній грі гравцями можуть стати всі.
А покрити витрати з розробки гри можна на додаткових функціях. Хто може заплатити, той і так заплатить.
Отже, перевага безплатної гри — в її масовості.
Третій червоний аргумент «За»
Мармок: В іграх стане дуже багато донату, який вплине на гру.
Донатери будуть мати владу над звичайними гравцями.
Донат — це коли ви вносите гроші в гру і купуєте віртуальну штуку (наприклад, меч, автомат тощо), або статус (наприклад, ВІП, адмін тощо).
Третій червоний «Проти»
Кіхот: Безплатні — це для гравців, а не взагалі.
Нічого безоплатного немає, звісно.
Зрозуміло, що для чогось безплатного платним буде інше. Наприклад, в безплатній грі платним може бути реклама, за яку сплачує рекламодавець. Або якась ідея, яку певні люди хочуть донести гравцям. І вони платять розробникам, щоб вони це зробили.
Висновки сторін
Мармок:
Вважаю, що ігри мають бути платними. Найвагомішим аргументом для мене є третій червоний «За» — у разі безплатних ігор в них стане багато донату, які зроблять гру нестерпною.
Кіхот:
За наслідками дискусії моя думка схиляється до безплатних ігор. Найвагоміший аргумент для мене другий зелений «Проти» — безплатні ігри зможуть зробити гравцями всіх бажаючих.
Післямова
Олександр Золотухін:
Після того, як дискусія була завершена, на око мені попалися два матеріали по темі:
Обидва вони наголошують на одному й тому самому неприємному моменті безплатних ігор — наявності великої кількості донату. Це різні додаткові штучки, за які варто заплатити. В підсумку користування безплатною грою мало того, що стає дорожчим, саме задоволення від гри не те. Заважає суцільний донатний мотлох.
Таким чином, Мармок зі своїм найвагомішим третім аргументом «За» попав в саму точку проблеми.
Практичні наслідки цієї дискусії, в першу чергу для батьків юних геймерів: Купуйте дітям платні ігри.
Комп’ютерні ігри мають бути платними чи безплатними?
, організатор «Дискусійного Клубу Полтава»