14 листопада, 9:41

Лікарі встановили, якими пігулками отруїлися три дев’ятикласника у Лубнах

Снодійне «Клозапін» Снодійне «Клозапін»

Стало відомо, які пігулки вживали троє школярів з Лубен, які вчора потрапили до реанімації

Нагадаємо, учора правоохоронці повідомляли про госпіталізацію трьох дев’ятикласників, які отруїлися невідомими пігулками. Сьогодні вже відомо, що школярі вживали снодійне. Інформацію про це опублікувало управління з питань цивільного захисту Полтавської ОДА.

Згідно з повідомленням, у лікарню потрапили учні ЗОШ № 2 міста Лубни:

  • 14-річний мешканець села Засулля Лубенського району;
  • 13-річний мешканець міста Лубни;
  • 14-річний мешканець міста Лубни.

Усіх трьох поклали до реанімаційного відділення міської лікарні Лубен. У них діагностували медикаментозне отруєння препаратом «Клозапін».

Наразі стан здоров’я хворих — середньої важкості. Правоохоронці встановлюють обставини отруєння.

Довідково. Клозапін — це снодійне, його більш поширена назва — азалептин. Лікарі призначають препарат, якщо пацієнт стійкий до інших нейролептиків. У малих дозах його застосовують як снодійне, седативний при безсонні і розладах сну, при тривожних станах, неврозах, кількох видах депресій, депресіях з деперсоналізацією, при психопатіях, при агресивності тощо. У великих дозах іноді призначають як самостійний антидепресант.

Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»

Новини медицини