Розмір тексту

У Полтаві відбудеться виставка робіт шотландського фотографа Стівена Дженсена

Фото Стівена Дженсена

Полтавців запрошують на відкриття виставки нічної вуличної фотографії «Осте сте» шотландця Стівена Дженсена

6 лютого у Полтаві відбудеться відкриття виставки робіт шотландського фотографа, який 10 років живе у Полтаві, Стівена Дженсена. На вистаці будуть представлені фотографії з його серії «Night colors».

Роботи фотографа виставлять у галереї сучасного мистецтва Jump, що по вул. Монастирській, 3, у Полтаві. Відкриття виставки розпочнеться о 17:00, 6 лютого і триватиме до 25 лютого.

Про автора

Стівен Дженсен народився та виріс в Единбурзі. З 2007 року він живе у Полтаві. Почав займатися вуличною фотографією у 2011 році. Стівен не обмежує себе певними жанрами і також цікавиться пейзажами та fine art фотографією (стиль фотографії, коли знімають на плівку з природнім світлом, увагою до деталей та художністю кадру).

Стівен полюбляє працювати над довгостроковими проектами, які не завжди формуються навмисно й відразу. Серія «Night colors», що представлена на виставці «Осте сте», розпочалась десь у 2012 році в Единбурзі під впливом італійського режисера Даріо Ардженте та його фільму «Три сестри». Згодом проект виріс у Полтаві, де набув певних змін.

Стівен брав участь у виставках у Парижі, Гамбурзі, Дубліні, Бухаресті, Києві. Його фотографії друкувалися в кількох книгах та журналах:

  • «World Street Photography 2» (2015);
  • «World Street Photography 3» (2016);
  • «World Street Photography 4» (2017);
  • «One Minute on Earth» (2015);
  • «Insomnia Photography Magazine» (2017).

У 2017 Стівена запросив член журі на Всеукраїнський фотоконкурс «Street Art Foto».

Більше фотографії Стівена Дженсена можна побачити в його Facebook та Instagram.

Про виставку

Осте Сте — перший рядок вірша Михайля Семенка «Місто». Асоціюється зі схвальним вигуком вдалої знахідки «Оце це». Це воно — Саме воно — Оце це — Осте сте.

Організатори виставки так описують серію робіт Стівена Дженсена:

Традиція нічної вуличної фотографії вже сформувала деяку звичність сприйняття неонових вогнів й іншого міського сяйва, як атрибутів великих урбаністичних й промислових центрів, що знаходяться на передовій технологічного розвитку. Відкидаючи хмарочоси, мости, розв’язки й інші мегаломанські принади мегаполісів й переносячи решту естетики на провінцію, Стівену все одно вдається створити містифікацію досить масштабного мегаполіса з його надлишковим сяйвом й переливами різними відтінками.

Усі звичні вогні не просто нагадують про великі міста, але несуть в собі їх ідею, сутність. Вивіски, реклами, пронизуючи простір своїми променями, створюють химерні кольорові поєднання і відчуття переповненості простору, достатності. Таким чином, місто у Стівена підсвічується не лише ліхтарями й вивісками, але випромінюванням самої ідеї мегаполісу.

Звичайно, за самими вогнями виявляється усім звичне, поглинене землею, містечко з кітчевою естетикою й усіма ознаками провінційності. Вони нікуди не зникають й залишаються завзято присутніми на кожному знімку Стівена всією своєю матеріальністю й непорушністю напіврозвалин і базарів. Але окрім цього крізь товщу туману й густого повітря розходяться яскраві кольорові плями мимовільного прояву тої самої ідеї футуристичного міста.

Переглянути роботи Стівена Дженсена у галереї Jump до 25 лютого. Заклад працює з 11:00 до 18:00 кожного дня, окрім понеділка.

Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»

Полтавщина:

Запропонувати тему