Дводенний арт-проект «P.ART.TER» перевершив попередні «Кадетаріуми»
Дводенний проект «P.ART.TER» від організаторів «Кадетаріуму» перевершив минулорічні заходи та об’єднав митців, істориків та дослідників
Упродовж двох днів, 9 та 10 квітня, у Полтаві проходив проект «P.ART.TER», який влаштували організатори «Кадетаріуму». У рамках заходу митці з Полтави, Києва, Рівного та Харкова створили безліч мистецьких інсталяцій, а дослідники провели декілька лекцій.
За словами одного з організаторів «P.ART.TERу» Артура Арояна, цього року, за масштабом та відгуками людей, їм вдалося зробити щось на рівні «Кадетаріуму».
«Полтавщина» завітала на другий день проекту та на власні очі подивилась, як усе відбувалось.
Захід відбувався на базі Арт Платформи 11 за ТРЦ «Київ». Зони інсталяцій плавно переходили у зону Лекторіуму.
Формат заходу дозволив гостям завітати навіть на велосипедах.
Інсталяція «Космонавт», концепцію якого автор описав як «Іноді потрібно залізти у скафандр, щоб побачити зірки».
Інсталяція, у якій відчуття поєднували із відеорядом. До трьох чорних коробок, по черзі треба було засунути руку, дивлячись на екран. У самих коробках були різні предмети у желеподібній речовині (в одній — точно імітація руки). Дуже дивні та трохи мерзотні відчуття.
Картина Руслани Анічиної «Вікна».
Картина Руслани Анічиної «Інші вікна».
Одна з робіт Валерії Тарасенко, яка привернула чи не найбільшу увагу та на фоні якої фотографувався майже кожний гість.
Гість фотографується на фоні іншої картини Тарасенко.
Дві дівчинки із футболками «Юний журналіст» фотографуються на фоні третьої роботи Валерії Тарасенко.
На заході також можна було отримати свій портрет.
Серія фотографій «Стіна» Макса Клаата. Об’єктом фотопроекту є будівля крематорію (архітектор А.Подгорний), як частина «Парку Пам’яті» на Байковій горі у Києві. За словами автора, мета роботи: звернути увагу на культурну спадщину країни, зокрема, об’єкти «радянського неомодернізму».
Реакція двох гостей на графіку Олександра Луцишина з Рівного.
Власне, роботи Луцишина.
Частина фото-інсталяції «Life objects. China» Лоли Гайнутдінової з Харкова. Автор описала її наступним чином: «Міста, його ритми, романтика готелів і дахів. Ніжна привабливість ізоляції, неонова самотність, дощ та його люди».
Дівчинка, яка, на прохання мами, фотографується на фоні картини Марії Сущук. Дівчинці швидко набридло, але мама наполягала, щоб дочка «працювала обличчям».
Вироби з кераміки Дмитра Білоконя.
Чайний набір роботи Білоконя.
Декоративно-просторова композиція «Дзвони» Дмитра Білоконя (2013 р.)
На «P.ART.TERі» також виступив гурт «Agro Jazz».
Цих дівчат запалив виступ гурту і вони підспівували та пританцьовували на місцях.
Сцену у зоні Лекторіуму також прикрашала картина. Автор Маргарита Романенко.
Дівчинка, яка дуже зацікавилась експозицією «ЕкоЛтави», на якій були представлені вироби з екологічних матеріалів та органічні продукти.
У зоні Полтавського Го-клубу «Даме» можна було пограти у японську логічну гру «Го», до якої долучився і депутат Полтавської міськради Вадим Ямщиков.
Артистка театру та кіно, викладач майстерності актора КНУТКіТ ім. К. Карпенка-Карого, викладач майстерності телеведучого ЛНУ ім. Т.Г. Шевченко Наталія Гнітій проводить лекцію «Різниця та схожість способів існування актора в театрі кіно. Мова в театрі і кіно.»
Під час лекції Гнітій розповіла про різницю гри у кіно і театрі, а також заявила, що суржик — це образливо й українські діалекти потрібно поважати та вивчати.
Цьому хлопцеві було дуже «цікаво» на акторській лекції. Або він вже просто втомився.
Для охочих послухати лекцію доктора історичних наук, професора ПНПУ Юрія Волошина «Полтавці 18 століття, проблема ідентичності» не вистачило місця, тому дехто більше години провів стоячи, не втрачаючи зацікавленості.
Випадковий маленький глядач «P.ART.TERу».
, «Полтавщина»