Розмір тексту

Телеканал «Центральний» купила фірма, яку підозрюють у відмиванні коштів сина Віктора Януковича

Змінився власник полтавського телеканалу «Центральний» (колишній «Місто»). Новий власник — ТОВ «Інвестиції в розвиток» — у 2018 році потрапило у список компаній з арештованими рахунками по факту відмивання коштів сина екс-президента Віктора Януковича

2 липня у полтавського телеканала «Центральний» (юридична назва ТОВ «Студія «Місто») змінився власник. Згідно з реєстром Міністерства юстиції, замість Рибалки Ганни Геннадіївни новим засновником телеканалу стало ТОВ «Інвестиції в розвиток».

Це означає, що канал отримав нового власника. Сам канал не є прибутковим. Так, згідно з фінансовою звітністю «Студії «Місто» за 2020 рік, у графі «чистий прибуток» стоїть цифра 3 650 800 грн, але з позначкою «мінус». Активи обраховані цифрою — 12 085 600 грн.

Кому потрібен нерентабельний телеканал?

Керівником київської ТОВ «Інвестиції в розвиток» є Козлітін Денис Олександрович.

Як повідомляли всеукраїнські ЗМІ, у 2018 році рахунки компанії «Інвестиції в розвиток» були арештовані по факту відмивання коштів сина Віктора Януковича. Фірма вважалася фіктивною, її використовували для переводу коштів у «Всеукраїнській банк розвитку», власником якого був Олександр Янукович.

У червні 2020 року дочірнє підприємство «Новий обрій», яка керує станцією «Радіо П’ятниця», змінило власника, ним став саме Денис Козлітін.

«Донецький» слід Дениса Козлітина відслідковується й тим фактом. Що у листопаді 2013 року донецьке Приватне акціонерне товариство «Комплекс «Дружба» скликало збори акціонерів. А генеральним директор ПрАТ був саме Денис Козлітін.

Окрім згаданого радіо «П’ятниця» Денис Козлітін має й інші медіа-активи. Так, у 2019 році він став власником ТОВ «Ера Продакшн», яке керує мережею столичного цифрового ТВ, яке виконує мовлення каналів «24», М2, Boutique TV, «ПлюсПлюс», «Четвертий канал», «100+», «Караван TV», Milady Television? «Еко-ТВ», OTV, «Оце» і «Ц — центральний».

Також Денис Козлітін також є власником українського розважального телеканалу «Вінтаж ТВ», який включений у пакети більшості операторів кабельних мереж України.

Козлітін = Ахметов?

За однієї із версій, Козлітін може виконувати роль умовного власника, тоді як реальним буде відомий олігарх Рінат Ахметов. Джерело цієї версії аргументує її тим, що Ахметов наразі перебуває у процесі купівлі акцій «Полтаваобленерго», які належали Ігорю Коломойському та Костянтину Григоришину. Більш вагома присутність на Полтавщині (окрім нафто-газових активів) і диктує потребу мати свій медіа-майданчик.

Чого не скажеш про попереднього і фактичного власника «Центрального» — Геннадія Буткевича, співвласника «АТБ-Маркет». Політичні проекти, під які і купляли телеканал, не спрацювали, адже на вибори потужно вплинув «фактор Зеленського». До речі, вже після першого туру президентських виборів з власників телеканалу пішов Олександр Залужний, який у березні 2018 року заявив, що купив телеканал за 250 000 грн.

Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»

Останні новини

}

Полтавщина:

Наш e-mail:

Телефони редакції: (095) 794-29-25 (098) 385-07-22

Реклама на сайті: (095) 750-18-53

Запропонувати тему