Розмір тексту

Нова влада вирішила не платити 185 тисяч телеканалу «ІРТ», пов’язаному із Андрієм Матковським

Діяльність управління соцзабезпечення за 185 тисяч буде висвітлювати «Полтавське телебачення», а не «ІРТ-Полтава»

На сьогоднішньому засіданні виконкому проголосували за виділення коштів для висвітлення діяльності Програми соціального забезпечення та соціального захисту населення Полтави «Турбота» на 2019 рік. Проект передбачав змінити виконавця робіт: з ТОВ «Телерадіокомпанія «ІРТ-Полтава» (керівник Ігор Кужик) на ТОВ «Полтавське телебачення» (керівник Богдан Звягольський). На цей момент «ІРТ» вже використало 13,5 тис. грн із загальної суми в 199 тис. грн. Тому залишок в 185 500 грн отримає вже новий виконавець робіт.

Секретар Полтавської міськради Олександр Шамота пояснив це рішення:

— Ми усі знаємо, що таке «ІРТ» (телерадіокомпанія пов’язана із депутатом міськради Андрієм Матковським. — Авт.). До того ж вартість сюжету там 4,5 тис. грн, а на «Полтавському телебаченні» — 2,5 тис. грн. Тому це ще і економія бюджетних коштів.

Олександр Шамота також уточнив, що «Полтавське телебачення» за ці кошти висвітлюватиме лише дільність управління соцзахисту, а не посадових осіб:

— А саме фінансування потрібно, бо журналістам нецікаво висвітлювати цю діяльність. А ми вважаємо, що її потрібно висвітлювати, саме роботу управління.

Загальна сума коштів, яку сьогодні розподілили члени виконкому, складає 557 тис. грн.

Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»

Останні новини

Полтавщина:

Запропонувати тему