Полтавці здійснили подорож разом із шоу «За 80 днів навколо світу»
«Полтавщина» дізналася, що у проекта є вакантні місця для талантів
Полтавці першими побачили оновлене шоу всеукраїнсько відомого «PoleArtShow: За 80 днів навколо світу. За мотивами Жюль Верна».
Головний «генератор ідей» шоу, президент продюсерського центру NewPeopleProduction Олена Лебедева розповіла «Полтавщині» чим живе проект зараз.
— Наше шоу ми вперше показали в листопаді минулого року в Києві, коли людство очікувала на кінець світу. Ми обіграли цю тему і назвали спектакль «За 80 днів до кінця світу», але кінець світу не настав, все добре, тому ця тема зараз не актуальна. Ми вирішили повернутися до класики.
— У вас були містичні події, пов’язані з минулою назвою проекту.
— Так. Нас постійно супроводжували якісь певні нюанси. Але точкою кипіння став наш літній тур, коли в учасників було дуже багато травм. В основному страждали ноги. Учасниця кардебалету при виконанні елементу ламає ногу. Головний герой на прем’єрному концерті в Ялті виконує трюк — стрибок із карети, стрибає і ламає ногу. Але наступні концерти ми не відміняли, обіграли це все, він працював у гіпсі. Глядач нічого не помітив.
— Скільки у вас зараз учасників, розкажіть про них.
— 29 артистів, це головні герої танцюристи, артисти оригінальних жанрів: акробати, каучук, паркур, pole-dance, повітряні акробати. Після виступів зал завжди аплодує їм стоячи.
— Чого зараз потребує український глядач? На що він реагує найбурхливіше?
— Перш за все, якісного продукту. Чому ця ідея виникла в мене? Тому, що набридло дивитися по телевізору одноманітні продукти, нічого нового, нічого цікавого. Тому й вирішили зробити щось незвичайне, оригінальне, із сенсом.
— Чим ваше шоу відрізняється на фоні інших?
— У нас, окрім танцюристів, задіяні артисти оригінальних жанрів і pole-dance.
— Не збираєтесь своє шоу показати за кордоном?
— Хочемо. Ведемо переговори зараз.
— Не розкажете куди збираєтесь?
— Переговори ведуться з різними країнами. Доки що я залишу все в секреті, щоб не зірвалося.
— У шоу є вакантні місця?
— Є.
— Хто вам зараз потрібен?
— Один хлопчик і дівчата для кардебалету.
— Які у вас критерії відбору?
— Талант, в першу чергу.
— Нинішні події в Україні якось впливають на ваші гастролі?
— Людей мало прийшло.
Глядачів було дійсно мало. Можливо, квитки не всім були по кишені
(200 гривень). Зайшовши у зал палацу дозвілля «Листопад», я шукала свій
11 ряд, працівниця палацу дозвілля сказала: «Дівчино, та сідай де тобі
буде зручно, хоч і на перший ряд». Там і сіла, під самою сценою. Шоу
було дійсно вибуховим та захоплюючим. З головним героєм Філеасом Фоггом
(Артем Гордієв) ми за понад півтори години побували і в парижзькому
«Мулен ружі», і в джунглях, відвідали Індію, Єгипет та інші країни. Вся
сюжетна лінія шоу була пронизана темою коханя (куди ж без нього).
На шляху наших героїв виникали різні перешкоди, але врешті-решт вони
їх подолали, зберігши свою любов.
Публіка переважно складалася із батьків із дітьми. Дівчатка, що сиділи
поряд зі мною. Не могли всидіти на місці від побаченого, вони часто
вставали і також починали танцювати, щиро раділи і дивувалися подіям,
що розвивалися на сцені. Їхні мами, які сиділи позаду, часто вигукували:
«Клас» і «Молодці».
Полтава прийнала PoleArtShow гостинно, щедро на оплески, та овації стоячи. Виходячи із залу, від чоловіка років п’ятдесяти, що йшов із жінкою, почула: «Дуже гарно, по молодіжному». Одна із дівчат, які йшли до виходу, сказала іншій: «Та вони просто божевільні!».
, «Полтавщина»