18.10.2010 | 18:13

Спецвипуск «Вечірнього Дніпропетровська» з’явився у Полтаві?

Спецвипуск «Вечірньої Полтави» за жовтень Спецвипуск «Вечірньої Полтави» за жовтень

Трохи дивним вийшов передвиборчий спецвипуск щотижневика «Вечірня Полтава» за жовтень. Дивний і по формі і по змісту

По-перше, спецвипуск безкоштовно розповсюджується через поштові скриньки полтавців. По-друге, наклад у 10 тисяч примірників побачив світ у Дніпропетровську, хоча до цього «Вечірка» користувалася послугами поліграфістів з Харкова. Це можна перевірити у будь-якій бібліотеці, попросивши попередні номери видання. По-третє, у спецвипуску є дивний вкладиш.

І, нарешті, у текстах містяться хоч і не суттєві, проте досить дивні помилки. Наприклад, у статті «Матковський відповів за все» (автор її невідомий) йдеться про те, що полтавський мер не боїться відповідати на гострі запитання. Однак «Полтавщині» невідомий автор приписав запитання, яке ніколи і ніхто з нашого колективу Андрію Матковському не ставив. Автор цих рядків та інші представники ЗМІ, які були присутні на прес-конференції мера за підсумками останньої сесії Полтавської міської ради, можуть сказати, що це запитання до мера належить Світлані Тарасенко, яка представляє Інформаційне агентство «Новини України». Навпаки запитання від «Полтавщини» приписано саме «Новинам України», яке чомусь названо у статті «Інтернет-агенцією». І нарешті третє «гостре запитання» містер Ікс закріпив за нашими колегами з «Інтернет-агенції» (знову помилка — Авт.) «Новини Полтавщини». Хоча це запитання на згаданій прес-конференції пролунало також з уст Світлани Тарасенко.

У спецвипуску є дивний вкладиш — без нумерації аркушів та з кричуще неперевіреними фактамиУ спецвипуску є дивний вкладиш

Складається враження, що людина, яка готувала цей матеріал, чи не місцева, чи узагалі не належить до «цеху» кореспондентів.

На четвертій сторінці спецвипуску міститься стаття «Інтриги полтавської ТВК на догоду Олександру Мамаю», підписана Павлом Колесніченком. Не будемо претендувати на цілковиту достовірність у висновках, але написана вона «за матеріалами» нашого сайту. Павло Колесніченко під час підготовки цього матеріалу навіть не вважав за потрібне якось переробити чужий авторський текст і добротними абзацами просто «копіпастив» його у нас та видавав за власний. Тільки за слова у статті «ТВК вирішила направити запити щодо всіх претендентів на посаду міського голови» наш вже знайомий правозахисник Олексій Гавріков мав би подати на Павла Колесніченка до суду. Адже саме за це речення він скликав навіть прес-конференцію, про що ми вже писали.

Головний редактор «Вечірньої Полтави» Володимир Марченко пояснив «Полтавщині», що його тільки попросили зробити спецвипуск. Віддрукований він у Дніпропетровську через те, що у харківському видавництві виникли проблеми з папером. Також він заявив, що до вкладишу спецвипуску «Вечірки» стосунку не має, тож і відповідати за фрази, що містяться у ньому, не збирається. Наприклад, чого вартий такий абзац, що стосується Олександра Мамая, — «Існує багато чуток про конфлікти з кримінальними авторитетами та вбивство фермерів». Або інший — «Стає відомо, що Олександр Мамай та його фірма «Інтер-Агро» заборгували понад 10 млн. гривень, закладено все майно». Звідки у невідомого автора цих смілих рядків такі «факти» — невідомо.

Ян ПРУГЛО, «Полтавщина»

Суспільство