11 січня, 18:05

У Полтаві журналісти подали до суду на міську владу

Журналісти «Полтавського Громадського ТБ» подали судовий позов на Полтавський міськвиконком через порушення права на інформацію

П’ятого січня ГО «Полтавське Громадське Телебачення» подала судовий позов на виконавчий комітет Полтавської міської ради через порушення права на інформацію. Про це повідомило «Полтавське Громадське ТБ» на своєму сайті.

Причиною позову стало те, що Управління ЖКГ Полтавського міськвиконкому не надало відповіді на жоден з запитів журналістів щодо капремонту вул. 1100-рччя Полтави: ні усний, ні письмовий.

Як повідомили журналісти, під час зйомок сюжету про ремонт цієї вулиці, вони знайшли розбіжності між даними, вказаними в тендерній документації, та фактичними ремонтними роботами. Щоб розібратися, вони направили запити до УЖКГ з проханням надати копії договорів, кошторисів, актів тощо із «Будгарантом-7», який виконує роботи. У відповіді їм відмовили.

"Крихітка на мільйон": ремонт вулиці 1100-річчя ПолтавиСюжет «Громадського» про ремонт вулиці 1100-річчя Полтави

Питання щодо ремонту вони також намагались задати усно начальнику УЖКГ Сергію Сінельніку та його заступнику Костянтину Мальку. Жодної відповіді журналісти так і не отримали.

У своєму позові ГО «Полтавське Громадське Телебачення» просить Київський райсуд Полтави визнати дії виконкому Полтавської міськради протиправними.

Нагадаємо, тендер на капітальний ремонт вул. 1100-річчя Полтави у серпні 2016 року виграв харківський «Будгарант-7», який мав отримати за це 4,7 млн грн.

Зазначимо, що «Полтавщина» також стикалася з подібною поведінкою чиновників УЖКГ. У жовтні 2016 року ми намагались отримати копії договорів на капремонт просп. Першотравневого із тим же «Будгарантом-7». У відповідь нам повідомили, що інформація є таємною. Пізніше аналогічні відповіді були отримані і під час спроби дізнатися деталі договорів з ТОВ «Сучасний двір» та ПП «Сирена ойл».

Дарина СИНИЦЬКА, «Полтавщина»

Політика і влада